Tuesday, September 2, 2014

Skrienamdziesmas nr.1

Ja nu kādreiz skrienot sacensībās jau viss no Prāta Vētras dziesmas Īssavienojums ir nodziedāts un nodziedāts ir arī dziesmas trešais pants un tomēr gribas nedaudz padungot vēl šo skaisto melodiju, tad ir iespēja paturpināt un uzdziedāt skriešanai adaptētu versiju. Par pamatu ņemtas idejas un dažbrīd arī atskaņas no orģināldziesmas.

Skrējien-soļojums

Un dzīve viens vienīgs maratons man
No starta līdz finišu skrienot
Man aipodā mīļākā dziesma skan
Tā iedvesmu var man iedot

Tad stāvēšu podesta malā
Ar apbrīnu līderus vērot
Ir medaļa kaklā arī man
Tāpēc nav par ko sērot.

Piedz.
Ja noskrietu es, kaut piecus kilometrus no 100
Tad tie pirmie par Tevi, otrie par mums
Trešie, ceturtie, piektie vien kāpinājums
Tālāk skaitīt nav vērts vien neparcensties
Lai tie zina, ka mums skrējien-soļojums!

Jau stundu kā kontrollaiks beidzies
Es zinu man nav vairs kur steigties
Ja es vairs nevaru iekļauties.
Tad skrējiens var arī beigties.

Un atmetot plānus par jaunu PēBē
Es izvēlos finišu sasniegt
Jo galvenais nav uzvarēt,
Galvenais ir noskriet!

Piedz. x2

No comments:

Post a Comment